نیمار : کریس یک ستاره است و یک انگیزه ؛ امیدوارم او را شکست دهم
تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, | 21:12 | نویسنده : آرمین وکیلی
نیمار : کریس یک ستاره است و یک انگیزه ؛ امیدوارم او را شکست دهم

خرید تابستانی بارسلونا در گفت و گو با اسپورت یو، به تمجید از ستاره پرتغالی رئال مادرید پرداخته.


 

نیمار جونیور، اولین خرید تابستانی بارسلونا در گفت و گو با اسپورت یو برای اولین بار در مورد رئال مادرید، تیمی که می بایست فصل آینده در رقابت های لالیگا رو در رویش قرار بگیرد به صحبت پرداخته و راجع به کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم مادریدی هم حرف زده.

در اینجا می توانید متن صحبت های نیمار را به گزارش آ.اس مطالعه کنید:

کریستیانو رونالدو: او یک انگیزه است. کریس بازیکن بزرگی است و یک ستاره است و حالا رویارویی با او برای من افتخار بزرگی خواهد بود. امیدوارم بتوانم او را شکست دهم.

آینده: من روزها و ماه های اخیر را با فکری پریشان سپری کردم ولی حالا دیگر همه چیز تمام شده. خیلی خونسردتر و خوشبخت ترم.

انتخاب بارسلونا: من بارسلونا را به خاطر آرزو و خواست خودم انتخاب کردم؛ خواسته ای که از قلبم برمی آید. من با خدای خودم صحبت کردم تا به من دانش دهد و راه درست را به من نشان دهد و به همین خاطر هم بارسلونا را برگزیدم.

تطبیق: تغییرات همیشه سخت هستند. کار برای من سخت خواهد بود ولی امیدوارم که در زودترین زمان ممکن با شرایط جدید تطبیق پیدا کنم.

جام جهانی باشگاه ها در سال ۲۰۱۱ و رویارویی با بارسا در فینال: برخی شکست ها واقعا دردناک هستند. البته همین شکست ها بودند که ورزشکار بودن را به من یاد دادند. جام جهانی باشگاه ها، تورنمنتی رده بالاست که در آن بارسلونا به ما نشان داد که چطور باید فوتبال بازی کرد.

جام کنفدراسیون ها: این روزها اسپانیا بهترین فوتبال دنیا را ارائه می دهد. بازیکنان این تیم سال هاست که در کنار هم بازی کرده اند ولی برزیل در پروسه تغییر است. ما در حال پیشروی هستیم و امیدواریم که در جام کنفدراسیون ها بتوانیم عملکرد فوق العاده ای داشته باشیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: